بلاگ

محصولات

محصولات خاص چیبو

محصولات خاص چیبو

فهرست مطالب

منظور از محصولات خاص چیبو چیست؟

گفتند یافت می نشود جُسته ایم ما

آنکه یافت می نشود آنم آرزوست

ویژگی منحصر به فرد برند چیبو طراحی لوازم مناسب برای استفاده در موقعیت های خاص خود می باشد. که باعث غافلگیری کاربران نکته سنج این برند می شود. چند نمونه از این محصولات خاص چیبو را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

چند نمونه از لوازم خاص چیبو

برای مثال جدیدترین محصول چیبو یک ماگ درب دار به همراه شارژر است که به واسطه لوازم همراهش خاص می شود. این محصول طبق فناوری روز دنیا ساخته شده و شامل یک صفحه که هم شارژر و هم وارمر است به همراه آداپتور می باشد.

محصولات خاص چیبو
محصولات خاص چیبو

اگر دفتر کار دارید یا مداوم با لپتاپ و کامپیوتر سر و کار دارید بهترین همراه شماست. با قرار گرفتن ماگ بر روی وارمر چای، قهوه یا انواع نوشیدنی را گرم نگه می دارد همچنین وقتی گوشی را بر روی وارمر قرار دهید دیگر یک وارمر ساده نیست و به یک شارژر تبدیل می شود. اطلاعات بیشتر را در سایت چیبوکالا ببینید.

یادآورنده هوشمند نوشیدنی که در طول روز هنگام کار، ورزش و استراحت از هیدراته شدن بدن جلوگیری می کند. این LED دور بطری نوشیدنی قرار می گیرد و بین 30 تا 40 دقیقه یکبار برای نوشیدن هشدار می دهد.

یاد آور هوشمند نوشیدنی چیبو Tchibo کد 603567
محصولات خاص چیبو

از محصولات خاص دیگر چیبو که تا زمانی که از آن استفاده نکنید به لزوم آن پی نمی برید اما پس از استفاده به نقطه قوت میز پذیرایی تبدیل می شود ست سرو دیزاین چیبو است. مجموعه ای از لوازم کوچک که به یک ست کاربردی تبدیل می شود.

این ست از چوب مقاوم و فلز محکم تشکیل شده و در دیزاین هرچه بهتر میز کمک شایانی می کند.

و شستشوی نی های شیشه ای دیگر سخت نیست اگر در کنار آن ها یک برس شستشوی نی هم باشد. نی های شیشه ای بسیار کاربردی تر از نی های پلاستیکی است و اگر دغدغه های زیست محیطی دارید ترجیح صددرصد شما نی های شیشه ای هستند. این نی ها نیاز به شستشو دارند تا قابل استفاده مجدد بمانند و همین قابل شستشو بودن آن را جز محصولات خاص می کند.

یاد آور هوشمند نوشیدنی چیبو Tchibo کد 603567

هدف طراحان چیبو

هدف طراحان چیبو از خلق محصولاتی از این دست تسهیل زندگی روزمره ضمن بالا بردن کیفیت آن می باشد. در دوران ماشینی شدن که زمان به سرعت در گذر است دیگر نمی توان به شیوه سنتی زندگی را گذراند بلکه باید از محصولاتی که با تکنولوژی درآمیخته و در راستای حفظ زمان و کاهش مخارج زندگی است استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *