سوالات متداول
آیا در تمامی ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله در هر 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز امکان خرید از سایت چیبو وجود دارد. اگر در ساعات غیرکاری سفارشی ثبت شود در اولین ساعات کاری پس از آن پیگیری سفارش انجام خواهد شد.
کالا چند روز پس از خرید به دست ما می رسد؟
حدودا 3 تا 5 روز کاری زمان نیاز است تا به دستتان برسد.
روش های ارسال چگونه است؟
ارسال در فروشگاه اینترنتی چیبو کالا از طریق پست پیشتاز، تیپاکس پس کرایه، پیک موتوری (مخصوص مشتریان ساروی) و تحویل حضوری در فروشگاه انجام می شود.
چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
جهت آگاهی مشتری مراحل ثبت و تحویل سفارش گام به گام در جریان مشتری قرار میگیرد:
- دریافت سفارش توسط فروشگاه از طریق ایمیل و پیامک به مشتری بعد از پرداخت هزینه اطلاع داده خواهد شد.
- پس از ارسال کالا، پیامک و ایمیلی برای شما ارسال می شود که حاوی سفارش و فاکتور است.
در صورتیکه لباس خریداری شده اندازه نبود چه کار کنم؟
اگر لباسی که سفارش دادید سایزبندی داشته است می توانید نسبت به تعویض آن در سایز دلخواه خود اقدام کنید. برای این کار باید با شماره فروشگاه چیبو ساری 01133256844 تماس گرفته و هماهنگیهای لازم با شما انجام خواهد شد.
چند روز پس از تحویل لباس می توانم تعویض را انجام دهم؟
تا 3 روز پس از تحویل بسته سفارشتان فرصت دارید تا نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. لطفا اتیکت لباس یا بسته ای که عکس لباس بر روی آن است را دور نیندازید و همراه لباس ارسال نمایید.
آیا مرجوعی کالا دارید و چگونه است؟
در چیبو کالا کلیه محصولات ارسالی ابتدا توسط تیم مجرب چک شده و در صورت درخواست مشتری فیلم و عکس از صحت و سلامت محصول ارسال می شود. با این وجود بهتر است پس از دریافت مرسوله از مراحل باز کردن بسته فیلمبرداری شود تا در صورت نقص احتمالی کالا مرجوع کردن آن امکان پذیر باشد.
چگونه مطمئن شوم که محصول اورجینال می خرم؟
تیم تامین کننده محصولات چیبو کالا، صرفا از طریق نماینده رسمی برندها اقدام به تهیه محصول می نماید. در نتیجه می توانید اصالت بارکد یا QR-code کالا را از سایت برند مربوطه استعلام نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل فرمایید.