بلاگ

کیسه قابل بازیافت چیبو

کیسه قابل بازیافت چیبو

فهرست مطالب

حذف کیسه های پلاستیکی Tchibo

چیبو در سال 2020 در جهت حفظ محیط زیست و تلاش برای کاهش مصرف پلاستیک، کیسه های پلاستیکی را از بسته بندی محصولات نساجی حذف کرده و اکنون به لطف کیسه های قابل بازیافت چیبو در بسته بندی های جدید ساخته شده از مقوا هر ساله می تواند از اتلاف 30 میلیون کیسه پلاستیکی جلوگیری کند.

چرخه بازیافت

همچنین در سال 2021 کاهش بسته بندی مورد استفاده در بسیاری از اقلام غیر خوراکی باعث صرفه جویی بسزایی در مصرف کارتن گردید. برای این کار متخصصان با بررسی محصولات، ارزیابی دقیقی از مقدار بسته بندی کافی جهت محافظت از محصول ارائه می کنند.

کیسه قابل بازیافت یا استفاده مجدد چیبو

چیبو هم اکنون در حال آزمایش نوعی کیسه حمل و نقل برگشت پذیر و قابل بازیافت جهت ارسال محصولات است. در تابستان 2020 تعداد 7500 کیسه برگشت پذیر به صورت تصادفی برای مشتریان چیبو ارسال شد.

کیسه قابل بازیافت چیبو

نتیجه آزمایش فراتر از سطح انتظار بود، 81 درصد مشتریان کیسه ها را پس دادند که 99 درصد آنان معتقد بودند ایده خوبی است و حتی 63 درصد تمایل به پرداخت هزینه آن داشتند.

کیسه قابل بازیافت چیبو

از ماه می 2021، چیبو و سایر خرده فروشان در پروژه ای که توسط GSI پشتیبانی می شود کار می کند. GSI شبکه ای است که استانداردها و راه حل های جهانی را برای فرآیندهای بین شرکتی توسعه می دهد.

هدف چیبو از کیسه های بازیافتی

هدف چیبو توسعه یک استاندارد صنعتی برای حمل و نقل قابل استفاده مجدد در خرده فروشی آنلاین است تا بهره گیری از یک کیسه قابل استفاده مجدد را به دلیل کاربرد گسترده تر به لحاظ اقتصادی امکان پذیر کند. آن ها بازگشت، پردازش مجدد و دفعات گردش 26000 کیسه حمل و نقل قابل استفاده مجدد را برای سفارشات انتخابی آزمایش خواهد کرد.

همچنین ترویج استفاده از مواد خام تجدیدپذیر از دیگر اهداف کمپانی چیبو است، حتی اگر این امر در ترکیب با الزامات پیچیده بسته بندی موادغذایی چالش برانگیر باشد. هدف بزرگ آنها استفاده از یک جایگزین سازگار با محیط زیست به جای بسته بندی قهوه معمولی ساخته شده از پلاستیک، فویل آلمینیوم و … است.

به امید جهانی زیبا همراه با توسعه پایدار

مشاهده خبر در سایت اصلی چیبو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *